FJ Cruiser Forum banner
1 - 20 of 48 Posts

·
Registered
Joined
·
463 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Just throwing this out there...would anyone be interested in buying ammo cans? I'm not sure what size I can get or how many but I'll check tomorrow and see what kind of stock we have. Lemme know if you're interested and we can work something out...
 

·
Registered
Joined
·
463 Posts
Discussion Starter · #4 ·
GTKrockeTT said:
same here...what do you do where you stock ammo cans? ;D
I'm a mercenery!!!! haha Not, I'm in the US Marine Corps and I was over in our maintenance section about 2 months ago and remember seeing some ammo cans...not sure what they did with them but I'm making it a point to go over there today to see if they have anything left. I'll post up here later today and let you guys know what's available!
 

·
Premium Member
Joined
·
3,397 Posts
Ammo cans are a great air/ water tight storage solution. I use them to store my jumper cables, small electrical parts, etc...
Not to mention they are cool looking. 8)
 

·
Registered
Joined
·
183 Posts
Moeses18 said:
I'm a mercenery!!!! haha Not, I'm in the US Marine Corps and I was over in our maintenance section about 2 months ago and remember seeing some ammo cans...not sure what they did with them but I'm making it a point to go over there today to see if they have anything left. I'll post up here later today and let you guys know what's available!
I'll take a couple of your hands if ya got em...
 

·
Registered
Joined
·
1,326 Posts
I would love some 5.56 round ammo cans if you can get a hold of some. :)
 

·
Premium Member
Joined
·
1,813 Posts
jeshua said:
I would love some 5.56 round ammo cans if you can get a hold of some. :)
Heck.. I'd like them full of ammo as well.. See what you can do and get back to me. ;)

While you are looking, I could use some cans full of 7.62 x 39mm ammo too.. I haven't had my SKS out lately... Speaking of which.. I need to remember to change out the removable clip with the "stock" clip. I'd hate to get popped for a felony for a part that is LEGAL in AZ but illegal in CA.
 

·
Registered
Joined
·
463 Posts
Discussion Starter · #12 ·
Bad news guys but I just went over there and didn't see any of the ammo boxes left. However, I gotta ask the guy when he comes back from chow what they did with them and also...my roommate works down at the Miramar rifle range so he can get me some only...he's in virginia right now shooting a rifle match so I'll have to wait till next week when he gets back. Sorry but I'll keep this thread updated as to how many, what size I can get. Sorry but keep checking back...I'll get some ammo cans!!!!
 

·
Registered
Joined
·
183 Posts
Moeses18 said:
Bad news guys but I just went over there and didn't see any of the ammo boxes left. However, I gotta ask the guy when he comes back from chow what they did with them and also...my roommate works down at the Miramar rifle range so he can get me some only...he's in virginia right now shooting a rifle match so I'll have to wait till next week when he gets back. Sorry but I'll keep this thread updated as to how many, what size I can get. Sorry but keep checking back...I'll get some ammo cans!!!!
Cool, they make great storage bins for camping and travel...
 

·
Resident Jeep Driver
Joined
·
43 Posts
Moeses18 said:
Bad news guys but I just went over there and didn't see any of the ammo boxes left. However, I gotta ask the guy when he comes back from chow what they did with them and also...my roommate works down at the Miramar rifle range so he can get me some only...he's in virginia right now shooting a rifle match so I'll have to wait till next week when he gets back. Sorry but I'll keep this thread updated as to how many, what size I can get. Sorry but keep checking back...I'll get some ammo cans!!!!
Moeses18 - Who do you know out there? I have a buddy that works there too
 

·
Registered
Joined
·
57 Posts
Me and dad have LOTS of ammo cans... and they are full of belted ammo ;D and cans full of 9MM and some stocked with 45ACP haha

Ammo cans are becoming more money and kinda rare... you used to buy them any place for like 2$ LOL
 
1 - 20 of 48 Posts
Top